Etykiety

1% agenezja ciała modzelowatego allegro aukcja charytatywna Anielka Anna babcia babka płesznik bajka balonikowanie tchawicy baseny termalne beatboxing blog Boże Narodzenie Centrum Nauki Kopernik ceramika chodzenie codzienność Czerna dieta dramat duchowość dziadek działka dzieciństwo dzień dziecka dzień matki dzień ojca edukacja domowa Euro 2012 festyn charytatywny fotografia frywolitki Fundacja Mam Marzenie fundoplikacja sposobem Nissena gastrostomia góry grzybek guzik hipoterapia imieniny implant ślimakowy integracja sensoryczna jak pomóc kamienice kampania społeczna kangur Karol Karolek klasztor Kobieca Agencja Detektywistyczna Nr 1 kolejka na Kasprowy komiksy konkurs kot książeczki dla dzieci książka książki laryngotracheoplastyka Laski leczenie lego majówka Mały Kaszalot Bu Mały Książe maska krtaniowa metoda Mazgutowej metoda symultaniczno-sekwencyjna Mój Kraków muminki muzyka nadciśnienie płucne niedomykalność nagłośni O. Ziółek Ogród Doświadczeń ojcostwo Ojców oscylator otoczenie otolaryngologia Poznań Palmiarnia papeteria pasaż ukł. pokarmowego Paschy PEG PHmetria Pierwsza Komunia Św. piknik lotniczy pływanie po co nam 1% porażenie fałdu głosowego poród Poznań procesor mowy prolife przedszkole przepisy wielkanocne przepuklina przeponowa Radio Kraków refluks rehabilitacja rehabilitacja słuchowa rehabilitacja w wodzie rekolekcje respiratoroterapia rękodzieło rodzina rustykalnie rysunek sen/bezsenność słuchowisko spowiedź Stal Nowa Huta strata dziecka street art subkonto Sursum Corda szkoła szopka krakowska święty Mikołaj tata teatr terapia karmienia tort orzechowy tracheostomia turnus hipoterapeutyczny turnus logopedyczny turnus rehabilitacyjny Ulica 25 upał upcykling urodziny wakacje Wcielenie Wielkanoc Wielki Post wspomnienia zagęszczanie płynów zestaw niskopoziomowy zoo Zosia zwężenia tchawicy życzenia żywa szopka

13.06.2013

Scrapki, sok malinowy i Matka Polka dla Karola czyli aukcja trwa!


Zapraszam na Aukcję dla Karola
Już wielu wie i pomaga. Dzięki nim galopujemy wytrwale do celu, czyli zbieramy, dokładamy i sumujemy fundusze na turnus hipoterapeutyczny dla Karola. Aukcje na allegro rozpoczęliśmy z początkiem kwietnia, a potrwają do końca czerwca. Allegro przyznaje tzw. status charytatywny na kwartał. I znowu dzięki Karolowi musiałam nauczyć się czegoś, czego raczej nie miałabym okazji robić. No bo ja się na rozpoczynaniu i koordynowaniu takiego przedsięwzięcia znam mniej niż na wzroście entropii we wszechświecie.
Tym bardziej cieszy, że na Allegro fajnie nam się kręci. No właśnie - "nam". "My" to zbiór wielu osób, którego głównym elementem jest ktoś, kogo na oczy nie widziałam, a nawet nie słyszałam. A przecież to właśnie dzięki tej osobie aukcja zaistniała, rozwija się, toczy i przynosi owoce.
Majka to znajoma naszego przyjaciela. Mieszka o całą Polskę od nas. No i kiedyś usłyszała  o Karolu. Napisała do mnie i zaproponowała pomoc w przygotowaniu aukcji, zdobywaniu przedmiotów na licytację, zachęcaniu twórców do przekazywania nam przedmiotów i pomoc w ogarnięciu aukcji. Bez niej nie ruszyłabym z miejsca i chyba nawet w ogóle nie targnęłabym się na ten szalony pomysł. Szczególnie mając w perspektywie nieubłaganie zbliżający się pierwszy krzyk naszego trzeciego małego człowieka. A to już yyyyy......- o rany!-już jutro!
Aukcja zrobiła nam się rękodzielnicza, co mnie bardzo cieszy, bo ogromnie sobie cenię twory rąk cudzych i własnych, choć na te ostatnie niestety nie mam czasu. Z przyjemnością też odsyłam do domowych stron naszych twórców-ofiarodawców. Zajrzyjcie, podziwiajcie, kupujcie!
Scrapbooking Majka czyli ZuzankaAlexandraMarzena ZabłońskaAga
Szycie KasiaGuPietruszka
Drewno dekoracje Kasia Ślusarczyk
Biżuteria GuSzAniaAga
Odzież Unicut - rzeczona w tytule Matka Polka, czyli tunika-moja faworytka licytacji. Na naszej aukcji w absolutny hit również cenowy;) Polecam:) Doskonały pomysł np. na prezent dla matek świeżo upieczonych...;)

Na aukcji mieliśmy/mamy też prawdziwy domowy sok malinowy, ręcznie malowane kubki i ręcznie pisaną ikonę Matki Bożej z Dzieciątkiem. Magda, która ją u nas wylicytowała wysłała mi taką wiadomość: "chciałam Ci tylko napisać, że ikona jest przepiękna i duża i że to ja jestem największą beneficjentką tej całej akcji:-)". 
Poza Majką i twórcami wystawianych na aukcji prac podziękowania kieruję też do Pawła, który wyczarował nasz aukcyjny szablon i komuś kogo nie znam a zna go Paweł a bez kogo nasz szablon nie byłby nasz:). 

Aukcja trwa do końca czerwca. Ciągle przyjmujemy przedmioty na licytację i ciągle coś wystawiamy. 
Tutaj i poprzez RSS (w górze po prawej na blogu) możecie zobaczyć nasze aktualne aukcje. A tutaj poczytać stronę "o mnie" czyli o Karolu, celu aukcji i jej statucie charytatywnym. 
Tę edycje kończymy 30 czerwca, ale nie wykluczone, że kiedy tylko odnajdę się w roli matki trojga a nasz nowy człowiek odnajdzie się na nowym świecie, to jeszcze raz spróbujemy Was namówić na zaprzyjaźnienie się z Karolem na Allegro:)

A gdyby jakiś rodzic chciał skorzystać z moich doświadczeń przygotowań i prowadzenia charytatywnej aukcji na Allegro to bardzo chętnie służę radą. 

Między innymi takie przedmioty zostały wylicytowane na aukcji dla Karola

A takie są licytowane teraz.



0 komentarze:

Prześlij komentarz